Veelgestelde vragen

  • In de komende alineas vertellen we u meer over het huurproces. Onder aan deze pagina kunt u uw offerte aanvraag voltooien.

    Op deze pagina ziet u de verhuur producten die u aan uw winkelmand heeft toegevoegd. U kunt door onder aan deze pagina uw gegevens in te vullen een vrijblijvende  offerte aanvragen. Deze offerte wordt door één van onze accountmanagers gemaakt en ontvangt u spoedig op het door u achtergelaten e-mail adres. Indien we vragen hebben nemen we contact op. Dit proces gaat sneller als u een telefoonnummer achterlaat.

  • Aantal huurdagen

    De prijs die u in uw winkelmandje ziet is de bruto huurprijs voor materialen. U betaalt alleen huur voor de dagen dat u de materialen gebruikt. 1 leverdag, 1 gebruiksdag en 1 retourdag zijn inbegrepen in de bruto huurprijs. Soms komt het voor dat u de materialen niet de dag voor het gebruik geleverd kunt krijgen of de dag na het gebruik kunt retourneren, bijvoorbeeld door een feestdag of omdat we niet op zaterdag of zondag geopend zijn. In dit geval worden ook alleen de dagen dat u de materialen daadwerkelijk gebruikt berekend.

  • Staffelkorting

    Indien u de materialen meerdere dagen wilt gebruiken betaalt u niet de volledige bruto huurprijs voor iedere huurdag maar rekenen we met een staffelkorting. Hoe langer de huurperiode hoe interessanter de staffelkorting wordt. De staffelkorting berekent uw accountmanager en vindt u terug op uw offerte.

  • Afhalen of laten bezorgen

    Wanneer u de materialen zelf wilt afhalen kan dit op de leverdag tussen 09:00 en 17:30. De materialen retourneren kan op de retourdag tussen 09:00 en 17:30. Afhalen en retourneren kan alleen bij ons magazijn in Coevorden.

    U kunt de door u gehuurde materialen ook laten bezorgen. We bezorgen in heel Nederland en een deel van Duitsland. Het bezorgen van materialen gebeurt op de leverdag tussen 0930 en 1730 tenzij anders afgesproken. Het ophalen van de materialen gebeurt op de ophaaldag tussen 0900 en 1730 tenzij anders afgesproken.

    Onderstaande tabel geeft een indicatie van de bezorgkosten. De tabel gaat uit van normale leveringen die in 1 bus of 1 vrachtwagen passen en die niet op een exacte tijd bezorgd en gehaald hoeven te worden.

    Waar Bezorgen + Ophalen Minimum bedrag
    Coevorden
    Dalen
    Gratis €50,-
    Emlichheim
    Hardenberg
    +/- €20,- bus of +/- €40,- vrachtwagen €70,-
    Emmen +/- €25,- bus of +/- €45,- vrachtwagen €70,-
    Hoogeveen +/- €32,5 bus of +/- €55,- vrachtwagen €70,-
    Overig
    Nederland
    Duitsland
    m.u.v eilanden
    Maximaal €0,55 / km (bus)
    Maximaal €1,15 / km (vrachtwagen)
    Exacte leverkosten afhankelijk
    van het orderbedrag
    €70,-

    De exacte transportkosten berekent uw accountmanager en vindt u terug op uw offerte.

  • Op- en afbouw service

    Power Sound facilitair biedt een op- en afbouw service. Als u bijvoorbeeld tafels of een podium huurt kunnen onze medewerkers de materialen voor u plaatsen en weer weghalen. Ook het aansluiten van een technische installatie zoals een geluidsset of showlicht kunt u door ons team laten verzorgen. De exacte kosten voor op- en afbouw berekent uw accountmanager en vindt u terug op uw offerte.

  • Bedienen van technische installaties

    Optioneel kunnen technici van Power Sound facilitair een door u gehuurde technische installatie bedienen. Denkt u aan een technicus die de geluids- en videoinstallatie voor u bedient tijdens een presentatie. Of een technicus die een band voor u mixt. De exacte kosten voor het bedienen van de installatie berekent uw accountmanager en vindt u terug op uw offerte.

  • Bezorgen jullie ook in … ? (verhuur bestellingen)

    Let op: Dit heeft alleen betrekking op verhuur materialen. Wij hebben geen vast bezorg gebied. Ons magazijn is gevestigd in Coevorden (Drenthe).  In principe bezorgen wij overal in Nederland en een klein deel van Duitsland, wel kijken wij of uw bestelling economisch interessant is voor zowel u als klant als voor ons als leverancier.

    Bijna al onze bezorgingen worden door onszelf of een lokaal gevestigde koerier uitgevoerd. Een verhuur bestelling heeft het kenmerk dat de materialen bezorgd moeten worden (= afstand x 2) en weer opgehaald (= afstand x 2). Als u op 250 kilometer afstand een bestelling plaatst moet er dus 1000 kilometer gereden worden voor uw bestelling. De kilometerkosten lopen dus snel op. Een bestelling van €50,- uit Amsterdam wordt dan ook niet aangenomen. Een bestelling van €500,- voor een specialistisch product waarbij u bereid bent om een kilometer vergoeding te betalen kan echter wel economisch interessant zijn.

    Bij sommige klussen moeten de materialen bediend worden door een technicus van Power Sound of duurt de klus maar enkele uren. Indien het goedkoper is om de uren van de bezorger te betalen dan de bezorger terug te laten rijden kan de bezorger op locatie blijven wachten.

  • Hoe bepalen jullie de verhuurprijs van een product?

    De prijs van een verhuurproduct wordt bepaald aan de hand van een aantal factoren. De belangrijkste zijn:

    1) De hoeveelheid benodigde arbeid om het product netjes bij de klant te krijgen. Een product wat geteld (bestek), gesorteerd (garderobenummers) of gewassen (linnen) moet worden kost meer geld dan een product wat compleet bij de klant weg komt (een stapel met 20 stoelen).

    2) De kostprijs van het product. Een duur product is duurder om te huren dan een vergelijkbaar goedkoper product.

    3) De vraag naar het product. Als een product wekelijks wordt gehuurd hoeft het minder huur op te brengen dan een product wat één keer per jaar wordt verhuurd.

    4) De levensduur van het product.

    5) De hoeveelheid ruimte wat het product nodig heeft in het magazijn / transport.