Reparaties

U kunt bij Power Sound terecht voor reparaties aan uw professionele audiovisuele apparatuur. Meestal kunnen slijtagedelen (zoals drivers van luidsprekers) en elektronica (condensatoren etc) goed gerepareerd worden. Dit is, indien het om professionele apparatuur gaat, vaak goedkoper dan het vervangen van het product.

Standaardtarieven reparaties

Voor reparaties / onderzoekskosten buiten garantieperiode wordt een minimumbedrag van €45,- ex. B.T.W. gerekend. Dit is inclusief 1 uur arbeid. Hier bovenop komen extra arbeidsuren à €45,- ex. B.T.W. per uur + materialen / onderdelen indien onze eigen technici de reparatie kunnen uitvoeren.

Indien het te repareren product moet worden opgestuurd naar een leverancier worden €45,- ex. B.T.W. (administratiekosten / onderzoekskosten) + verzendkosten + de kosten van de reparatie door de leverancier in rekening gebracht. Het kan zijn dat een leverancier ook onderzoekskosten in rekening brengt.

Maximale kosten reparatie

Indien een reparatie u maximaal ‘x’ waard is dient u dit op het RMA formulier aan te geven. Wij beoordelen dan, zonder kosten in rekening te brengen, of we denken dat de reparatie haalbaar is.

Aanvragen reparatie via RMA formulier

Voor het aanvragen van een reparatie verzoeken wij u onderstaand RMA formulier te downloaden en zo goed mogelijk in te vullen. U dient vervolgens het RMA formulier via e-mail te verzenden naar info @ powersound.nl. Afdrukken en meenemen mag natuurlijk ook. Zonder RMA formulier worden reparaties niet aangenomen.

>>>DOWNLOAD RMA FORMULIER<<<


BELANGRIJK! LEES ONDERSTAANDE GOED DOOR VOOR U EEN REPARATIE AANVRAAGT

Voor reparatie ingediende apparatuur dient te zijn voorzien van een goede klachtomschrijving. Dit betekent dat de reparateur, als hij uw instructies volgt, de klacht 100% moet kunnen reproduceren. Klachten zoals ‘hij is stuk’ of ‘hij stoort’ zijn niet altijd specifiek genoeg.

Daarnaast dient apparatuur gebruiksklaar aangeleverd te worden. Dit betekent, bijvoorbeeld, dat een draadloze microfoon moet worden ingeleverd inclusief de bijbehorende draadloze ontvanger. Daarnaast moet apparatuur worden aangeleverd inclusief bijbehorende voedingen.

Voor reparaties buiten garantieperiode wordt een minimumbedrag van €45,- ex. B.T.W. gerekend, ook indien het product niet gerepareerd kan worden, de omschrijving onduidelijk is of als het apparaat niet gebruiksklaar is aangeleverd.

Wij houden het recht voor om reparaties van producten op voorhand te weigeren op basis van merk, type en leeftijd. Daarnaast repareren wij alleen professionele audiovisuele producten welke wij verkocht hebben of, indien niet bij ons gekocht, van merken waar wij goede contacten mee hebben. Voor de volgende merken is de kans groot dat wij uw product kunnen (laten) repareren:

  • Showtec
  • DAP
  • Sennheiser
  • BOSE
  • QSC
  • DPA
  • DATEQ
  • Electro Voice

Sommige producten kunnen helaas niet door ons gerepareerd worden. Wel kunnen adviseren wij u natuurlijk (vrijblijvend) over eventuele vervangende producten of een adres waar u misschien wel terecht kunt voor reparatie. Producten die wij hoogstwaarschijnlijk niet voor u kunnen repareren zijn:

  • Producten die bij bijvoorbeeld intertoys, bol.com, mediamarkt en wehkamp worden verkocht en huismerken van andere bedrijven. Denk aan Ibiza Sound, Skytec, Power Dynamics, Fenton, Vonyx, Devine en The Box. Deze producten zijn vaak zo goedkoop dat vervangen goedkoper is dan repareren, ook omdat onderdelen nauwelijks te krijgen zijn. Uitzondering hierop is DAP zoals bovengenoemd.
  • Hi-Fi apparatuur. Eventueel kennen we wel een adres voor dit soort producten. Als u contact opneemt verwijzen wij u graag door!